• MAN KAN JU ALLT...

MAN KAN JU ALLTID SKYLLA PÅ NÅGON ANNAN

MODERATER BOJKOTTAR SVENSKADAGBLADET

Den före detta moderatledaren Ulf Adelsohn uppmanar vänner och bekanta att bojkotta SvD, vars debatt- och ledarsida han menar ligger bakom regeringens sjunkande opinionssiffror. Även nyhetsbevakningen kallas vinklad.

För egen del undrar jag om inte regeringens låga opinionssiffror kan ha något att göra med den omfattande desinformation som sprids av det anarko-syndikalistiska kooperativet Svenskt Näringsliv. Den radikalfeministiska sekten Riddarhuset kan möjligen också påverka på marginalen. Men i grund och botten handlar det ju om det totala grepp som bolsjeviker och andra sossar har kopplat på världsekonomin. När 90 procent av jordens tillgångar sprids ut på en hel procent av dess befolkning – ja då förlorar ju själva begreppet elit lite av sin innebörd. Och då går det ju som det går.

DETTA SKRIVER jOSEFIN BRINK PÅ SIN BLOGG att rekomendera att läsa klicka bara på https://josefin.brink.riksdagsvanstern.org