• Engagera dig

Engagera dig

Bli medlem

Det går att förändra världen om man vill. Fast knappast ensam. Ska det bli ordentligt gjort måste vi göra det tillsammans. Vänsterpartiet växer kraftigt, men vi behöver bli ännu fler medlemmar. Gör som så många andra och bli medlem du också!

Bli medlem.

Faluvänstern på stan i maj 2018.

Aktivera dig

Vänsterpartiet största tillgång är deras medlemmar och aktivister som tillsammans tar fram bra och rättvis politik och tillsammans för ut den. Vi har många aktiviteter som du kan delta i – om du vill vara med och förändra samhället till ett bättre sådant. Skapa ett konto i vårt kampanjverktyg Zetkin och se om det finns någon aktivitet du vill vara med på – som medlem eller sympatiserande icke-medlem. Välkommen!

www.zetk.in

Skänk till vår valfond

Vänsterpartiet är inte som många andra partier. Vi får inte några generösa bidrag från företag, organisationer eller enskilda rika välgörare. Vår styrka är istället alla oss partimedlemmar som brinner och arbetar för en verklig samhällsförändring.

Ett sätt att bidra är att skänka en peng till vår Valfond. Valfonden är en viktig  och används för att förbättra vår verksamhet och skapa fler och bättre aktiviteter.
Ditt stöd är viktigt för att vi ska kunna bygga ett jämlikt Falun och Sverige!

Vi får redan i dagsläget in en viktig summa pengar varje månad som gör betydlig skillnad i vår verksamhet.

Autogiro

Varje litet bidrag gör väldigt stor skillnad. Om du bidrar med minst 50kr per månad så får du en exklusiv tygkasse. Välj någon av länkarna nedan och fyll i din information så dras samma summa varje månad från ditt konto.

Välj summa

www.vfalun.se/valfond20
www.vfalun.se/valfond50
www.vfalun.se/valfond100
www.vfalun.se/valfond150
www.vfalun.se/valfond200
www.vfalun.se/valfond250
www.vfalun.se/valfond300
www.vfalun.se/valfond400
www.vfalun.se/valfond500

Swish

Vill du skänka engångsbelopp via Swish gör du det på 123 589 13 61. Märk med “valfond”.

Bankgiro

Vårt bankgironummer är 5158-7251. Märk inbetalningen med “valfond”.